Nejsem příliš nadšený, že tento článek píšu, ale jsem rád aspoň za to co do něj píšu. Tedy, o co jde? Dostal jsem pod stromeček LEGO deskovou hru Bradavice (mimochodem moc povedenou a dobře hratelnou) a už při sestavování bratr objevil, že je tam nějaká divná kostka. Tedy, ne, že by byla špatně vyrobená anebo úplně cizí. Jen je to druh kostky, který se vyrábí asi ve třech verzích (s malými odlišnostmi pro různé využití) a ke mě došla ta nesprávná verze. Byly to dohromady tři kostky z pěti stejných. Bylo to podruhé v životě, co se mi do ruky dostala v setu nějaká špatná kostka. No a teď co s tím. Tehdy poprvé jsem byl příliš malý a hloupý. Dnes už jsem si řekl, že to tak nemůžu nechat a že vlastně udělám službu i výrobci, když ho na vadu upozorním.
Na webu LEGO.com jsem si našel záložku Customer service a po pár pokusech se podařilo v přiloženém formuláři přesně vyhledat stavebnici a kostku, která chyběla či byla špatná. To jsem se svojí adresou bydliště odeslal a říkal si, že to je asi tak všechno, co pro to můžu udělat a že už se nic dalšího nestane. Ale není to pravda! Druhý den mi přišla strojová odpověď s omluvou a že mi zašlou chybějící části do deseti pracovních dní. Nechtěli žádné podrobnosti, nechtěli špatné kostky nikam zaslat, prostě jenom, že mi zašlou znovu ty správné. O tři dny později mi stejný email přišel v češtině s ještě dalšími omluvami a s tím, že moje zpráva bude předána těm, kteří se pokusí dalším anomáliím u daného výrobku zabránit. Kostky, že mi dojdou do deseti dnů. To už vypadalo lépe a začal jsem se těšit na správné kostky.
Dnes je 16. ledna, tedy jedenáctý pracovní den a kostičky jsem našel ve vypolstrované obálce s nálepkou LEGO a adresou Dánska. Kostky přišly správné i s dopisem, ve kterém mi poděkovali za to, že jsem LEGO fanoušek. Takže já jsem naprosto spokojen, protože tenhle příběh má přes špatný začátek dobrý konec. A proto vám říkám, nebojte se reklamovat, slušný výrobce si nerad kazí jméno!
LEGO Customer Service |
Žádné komentáře:
Okomentovat